תמיכה וליווי לממונה/ מנהל הבטיחות

ממונה או מנהל הבטיחות הוא אחד מבעלי התפקידים החשובים והמשמעותיים ביותר בארגון שכן כל ייעודו ועיסוקו בשמירה על חיי העובדים ועל בריאותם.

למרות שהאמור כאן נשמע ברור מאליו , קיימים קונפליקטים רבים בעבודה חשובה זו, מתחת ומעל פני השטח , שלעיתים מקשים על העבודה ועל ביצוע משימות בטיחות חיוניות.

לא תמיד זוכה הממונה לשיתוף פעולה מלא מצד ההנהלה ו/או העובדים, מצב היוצר תסכול ופער גדול בין הרצון , השקעת הזמן והמשאבים האישיים לבין התוצאות בשטח.

יש פעמים בהן הממונה נתפס כ "שוטר" ולכך מתלווה לעיתים גם תחושה של בדידות , ושכל נושא הבטיחות נופל על הכתפיים שלו.

במהלך השנים הרבות בהן אני עובדת ישירות מול ממוני הבטיחות, הזדמן לי להדריך, לאמן, לייעץ ולהנחות את הממונים בכלים של השפעה, העברת מסרים נכונה, יצירת תקשורת מקדמת מול ממשקים שונים בארגון ובעיקר לסייע בעמידה במטרות וביעדים האישיים.


בעזרת הכלים שרכשתי כמאמנת אישית , אני מסייעת לכל ממונה בטיחות וגם לצוותים של בטיחות לקדם את המטרות בארגון, להשפיע על התנהגות העובדים ולקדם את תרבות הבטיחות בארגון. התמיכה והליווי יהיו בהיבטים הניהוליים, הארגוניים והבין אישיים במטרה לבנות את התפקיד והמעמד בארגון ולהשיג את יעדי הבטיחות שהוצבו בדרך אסרטיבית.

התמיכה מיועדת גם לממונים חדשים וגם ל ותיקים והיא מתבצעת בסדרת מפגשים אישיים באתר הלקוח, באופן מקוון או במקום אחר לבחירה.

רוצה לשמוע איך אני יכולה לעזור לך?

כאן אפשר להשאיר פרטים ואחזור אלייך בהקדם